23,7°C maar wel dankzij de mobiele airco

Bericht van: Zaferr (Alkmaar) , 22-06-2026 14:41 

Okee, het is hier nog niet zo warm geweest als in het zuiden, op afgelopen weekend na, maar het leven is een heel stuk comfortabeler geworden sinds ik de mobiele airco heb. Een split-unit is natuurlijk veel efficiënter, maar dat is geen optie ivm sociale huur en regels 🙂

Zonder airco werd het voorheen 30-32 graden in huis tijdens warme periodes, nu niet warmer dan 25-26 graden.

Sinds vrijdag wel al bijna 50 liter water versleept haha, maar er staat een emmer van 10 liter bij voor continue afloop, maar wel iets om niet te vergeten

Bericht laatst bijgewerkt: 22-06-2026 14:46
Het kan vriezen, het kan dooien...

Rondje Tact Binnen ? 27°C ...   ( 462)
PeterF (Tongeren) ( 96m) -- 22-06-2026 14:21
23,1. Op zolder een 5kw airco die zolder en eerste meepakt   ( 283)
Paul (Geldrop) -- 22-06-2026 14:22
26°C op kantoor   ( 195)
Sam (Diksmuide) -- 22-06-2026 14:25
Re: Misschien kunnen we ruilen 😉   ( 32)
Ridwan (Maasland) -- 22-06-2026 17:20
  Vanochtend eventjes 23°C, nu 26.5°C.  
Rutger (Meppel) -- 22-06-2026 14:26
Re: Slechts 22,6°C   ( 161)
Ridwan (Maasland) -- 22-06-2026 14:27
BinnenTact: 22,2°C.   ( 127)
Roel(Steenwijk) -- 22-06-2026 14:31
Vanochtend 24,5°C. Nu 22,0°C dankzij goede mobiele airco   ( 145)
Robin (Tiel) -- 22-06-2026 14:31
Vanochtend 26°C   ( 79)
Roeland (Deurne - NL) -- 22-06-2026 14:34
Nu 23,1 graden anders 25,2.   ( 96)
Katya - As (B) ( 74m) -- 22-06-2026 14:36
Slaapkamer 24. Daar staat de zon van   ( 73)
Katya - As (B) ( 74m) -- 22-06-2026 14:49
Slaapkamer was deze morgen 26°C   ( 125)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 22-06-2026 14:36
27,9°C i h kantoor, prima te doen met vrij lage Rv plus ventilator   ( 90)
Vincent (Westerhaar, Ov) -- 22-06-2026 14:38
22°C binnen   ( 87)
Robin (Onna) -- 22-06-2026 14:40
  Haha, samen met Steenwijk in Onna de laagste 🙂  
Roel(Steenwijk) -- 22-06-2026 15:18
23°C al sinds vorige week donderdag   ( 162)
Erik (Veendam) -- 22-06-2026 14:41
lucht-lucht warmtepomp die het toch zo koud houdt? (screens)   ( 127)
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 22-06-2026 15:20
lucht-water bedoel je 🙂   ( 86)
Pim (De Mortel) -- 22-06-2026 15:28
Re: lucht-lucht warmtepomp die het toch zo koud houdt? (screens)   ( 47)
Erik (Veendam) -- 22-06-2026 16:09
23,7°C maar wel dankzij de mobiele airco   ( 117)
Zaferr (Alkmaar) -- 22-06-2026 14:41
Re: Rondje Tact Binnen ? 27°C ...   ( 51)
Peter (Ameide) -- 22-06-2026 14:55
woonkamer 27.5   ( 68)
leviathanfd (Heerlen) -- 22-06-2026 14:57
Tact huiskamer 25.8°C, Tn 24.3°C.   ( 49)
Daniël (Aalsmeer) ( -4m) -- 22-06-2026 15:11
Re: Toen het hier 27 werd heb ik de airco aangezet   ( 70)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 22-06-2026 15:13
Tact Binnen 29.3°C en een CO2 vraag   ( 155)
Miguel (La Rábita, Granada) ( 8m) -- 22-06-2026 15:22
Re: Tact Binnen 29.3°C en een CO2 vraag   ( 42)
Jan (Workum, FRL) -- 22-06-2026 17:54
Re: Tact Binnen 29.3°C en een CO2 vraag   ( 22)
Miguel (La Rábita, Granada) ( 8m) -- 22-06-2026 19:12
  22,3 actueel de binnen temperatuur 👍🏻  
Stefan (Winsum) -- 22-06-2026 15:39
24°C, met airco   ( 77)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 22-06-2026 15:51
Hier ook koelen en met moeite 29,5 C.   ( 27)
Jorge (Middelburg) -- 22-06-2026 20:17
Re: 24,7°C in de woonkamer, 21 en 23°C in de slaapkamers met airco.   ( 48)
Jeroen (Zwevegem) ( 41m) -- 22-06-2026 16:23
  Binnen zo'n 23 graden met airco. Heerlijk.  
Hugo (Veghel) ( 15m) -- 22-06-2026 17:29
  20,3 C met airco, 1e verdieping zonder 23,4 C.  
Jorge (Middelburg) -- 22-06-2026 20:16