Okee, het is hier nog niet zo warm geweest als in het zuiden, op afgelopen weekend na, maar het leven is een heel stuk comfortabeler geworden sinds ik de mobiele airco heb. Een split-unit is natuurlijk veel efficiënter, maar dat is geen optie ivm sociale huur en regels 
Zonder airco werd het voorheen 30-32 graden in huis tijdens warme periodes, nu niet warmer dan 25-26 graden.
Sinds vrijdag wel al bijna 50 liter water versleept haha, maar er staat een emmer van 10 liter bij voor continue afloop, maar wel iets om niet te vergeten 
( 32)
( 86)