Nochtans met gordijnen dicht. Airco van 7 kw. Buiten 29,2. Ik vraag mij toch wel af welke temperatuur die vorige bewoners ‘niet warm’ vonden. Zij hadden van die rolgordijntjes in het zwart afgewisseld met transparante stroken. Zonder airco en met flutgordijntjes was het hier gemakkelijk 28 graden geweest. Hij staat nu op 25 graden en er komt nog ijskoude lucht uit. Snap er niet veel van. In de winter is het juist omgekeerd.
Quote selectie
.
( 18)
( 77)