Vannacht alles lekker open gehad. Het is nu aangenaam koel binnen. Vloerkoeling staat ook weer aan, vooralsnog overdag wanneer de zonnepanelen energie leveren, maar met de komende hitte laat ik de koeling 24u per dag aan staan.
Quote selectie
( 58)
( 35)