Ik laat mijn vensters niet open staan, zeker niet als je weet dat als die rotzon (sorry) tevoorschijn komt het in no-time 30 graden is. Trouwens de hitte zit in de bouw. Terug de ramen dicht en het is terug 24 graden. Gisteren geraakte het trouwens niet koeler dan 23 graden en ik ga dat euroslurpding niet op 19 vgraden zetten. En waar ik zit is het stik benauwd. Zit hier nu 5 minuten en val weer bijna in slaap. Ik word hier dus echt fysiek niet goed van. Normaal zou ik woensdag en donderdag ook moeten komen maar heb veel goesting om te skippen. Dan loop ik maar in.
Ochtendhumeur duurt nu gemiddeld een uur langer.
Quote selectie
.
( 58)
( 34)