Thuis niet verlucht omdat ik weg moet.

Bericht van: Katya - As (B) , 23-06-2026 08:54 

Ik laat mijn vensters niet open staan, zeker niet als je weet dat als die rotzon (sorry) tevoorschijn komt het in no-time 30 graden is. Trouwens de hitte zit in de bouw. Terug de ramen dicht en het is terug 24 graden. Gisteren geraakte het trouwens niet koeler dan 23 graden en ik ga dat euroslurpding niet op 19 vgraden zetten. En waar ik zit is het stik benauwd. Zit hier nu 5 minuten en val weer bijna in slaap. Ik word hier dus echt fysiek niet goed van. Normaal zou ik woensdag en donderdag ook moeten komen maar heb veel goesting om te skippen. Dan loop ik maar in. 

Ochtendhumeur duurt nu gemiddeld een uur langer.

Bericht laatst bijgewerkt: 23-06-2026 08:56
De temperaturen buiten worden gemeten vanop de eerste verdieping 🙂.

Rondje Binnentemperatuur   ( 712)
Mark (Rijssen) -- 23-06-2026 08:18
Re: Rondje Binnentemperatuur   ( 253)
Rob (Ankeveen) -- 23-06-2026 08:35
Rondje Binnentemperatuur, 20 graden   ( 188)
Theo (Buren Ameland) -- 23-06-2026 08:41
Hier ook van 25 naar 22   ( 248)
Sander (Boxtel) -- 23-06-2026 08:40
Ventilator zolderraam ?   ( 189)
Pim (De Mortel) -- 23-06-2026 08:55
Klopt, op onze zolder staan ramen altijd open...   ( 134)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-06-2026 09:10
Klopt, zo koel ik al jaren de zolder als er geen wind staat.   ( 21)
Tim (Monster) -- 23-06-2026 11:26
Re: Rondje Binnentemperatuur   ( 150)
Jan (Kampen) -- 23-06-2026 08:40
18,5 graden, zonder airco   ( 426)
Robert (Emmeloord) -- 23-06-2026 08:41
Re: Brrr   ( 247)
Ridwan (Maasland) -- 23-06-2026 08:47
Re: 18,5 graden, zonder airco   ( 254)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 23-06-2026 08:48
Re: 18,5 graden, zonder airco   ( 240)
Richard (Gouda) -- 23-06-2026 08:55
  Lijkt mij ook onmogelijk...  
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-06-2026 09:12
Hoezo?   ( 124)
Danny (Veliko Tarnovo, Bulgarije) ( 622m) -- 23-06-2026 09:23
  En dat zeg je middenin een hittegolf?  
Paul (Geldrop) -- 23-06-2026 09:09
Hoe kan dat nou?   ( 199)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-06-2026 09:11
De beste man meet in zijn (wijn)kelder.   ( 140)
Kevin (Lubbeek) ( 70m) -- 23-06-2026 09:20
Ik vermoed een schuilplaats onder de wijnkelder...   ( 71)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-06-2026 09:59
Re: Hoe kan dat nou?   ( 93)
Rutger (Meppel) -- 23-06-2026 10:12
Re: 26 graden   ( 156)
Ridwan (Maasland) -- 23-06-2026 08:45
  Vanochtend 25.4°C  
Eric, Rotterdam -- 23-06-2026 08:46
Als je deuren weer sluit loopt de T direct binnen weer op   ( 161)
Marcel (Groningen) -- 23-06-2026 08:52
Rond de 22/22.5. Ramen open en vloerkoeling aan.   ( 89)
Walter (Ridderkerk, NL) -- 23-06-2026 08:54
Thuis niet verlucht omdat ik weg moet.   ( 138)
Katya - As (B) ( 74m) -- 23-06-2026 08:54
Slaapkamer 25°C - woon kamer 27°C   ( 118)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 23-06-2026 08:58
Re: Rondje Binnentemperatuur   ( 62)
Rutger (Meppel) -- 23-06-2026 08:59
T binnen 20,9 °C. Buiten 17,9 °C.   ( 67)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 09:02
Re: Rondje Binnentemperatuur   ( 66)
Carlos (Vaals) ( 251m) -- 23-06-2026 09:04
Tact woonkamer 24.5 graden. Valt nog mee in deze lokale hittegolf   ( 75)
Sander (Tegelen) ( 42m) -- 23-06-2026 09:13
Rondje relatieve vochtigheid😉   ( 58)
Bela (Bergen op Zoom) -- 23-06-2026 09:50
Re: Rondje relatieve vochtigheid😉   ( 34)
Sander (Tegelen) ( 42m) -- 23-06-2026 10:15
In de bui wel inderdaad.   ( 25)
Bela (Bergen op Zoom) -- 23-06-2026 11:07
Klopt, hier 79% maar liefst   ( 21)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 23-06-2026 11:39
27 graden   ( 13)
Floris (Utrecht) -- 23-06-2026 13:04