In de bui wel inderdaad.

Bericht van: Bela (Bergen op Zoom) , 23-06-2026 11:07 

Hier rond de 60 procent luchtvochtigheid: prima te doen. Het dauwpunt is 16 graden in tegenstelling tot rond de 19 of 20 graden in delen van W-Vlaanderen. Daarom zouden de hittehaters hier geen fan moeten zijn van dat buiencomplex, want het hoge dauwpunt en luchtvochtigheid zorgt voor bijkomende plakhitte, wanneer de zon weer gaat schijnen. 

Aan de noordkant fungeert dit als een beetje groot uitgevallen parasol halve Benelux ligt er onder en dit is effectief tegen warmte..in het hele gebied nog maar 21 tot 23 graden. Moet vanmiddag nog even flink aan getrokken worden! Redelijk droge lucht toch. Geen neerslag. 

Bericht laatst bijgewerkt: 23-06-2026 11:08

Rondje Binnentemperatuur   ( 712)
Mark (Rijssen) -- 23-06-2026 08:18
Re: Rondje Binnentemperatuur   ( 253)
Rob (Ankeveen) -- 23-06-2026 08:35
Rondje Binnentemperatuur, 20 graden   ( 187)
Theo (Buren Ameland) -- 23-06-2026 08:41
Hier ook van 25 naar 22   ( 248)
Sander (Boxtel) -- 23-06-2026 08:40
Ventilator zolderraam ?   ( 189)
Pim (De Mortel) -- 23-06-2026 08:55
Klopt, op onze zolder staan ramen altijd open...   ( 134)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-06-2026 09:10
Klopt, zo koel ik al jaren de zolder als er geen wind staat.   ( 21)
Tim (Monster) -- 23-06-2026 11:26
Re: Rondje Binnentemperatuur   ( 150)
Jan (Kampen) -- 23-06-2026 08:40
18,5 graden, zonder airco   ( 425)
Robert (Emmeloord) -- 23-06-2026 08:41
Re: Brrr   ( 246)
Ridwan (Maasland) -- 23-06-2026 08:47
Re: 18,5 graden, zonder airco   ( 254)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 23-06-2026 08:48
Re: 18,5 graden, zonder airco   ( 240)
Richard (Gouda) -- 23-06-2026 08:55
  Lijkt mij ook onmogelijk...  
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-06-2026 09:12
Hoezo?   ( 124)
Danny (Veliko Tarnovo, Bulgarije) ( 622m) -- 23-06-2026 09:23
  En dat zeg je middenin een hittegolf?  
Paul (Geldrop) -- 23-06-2026 09:09
Hoe kan dat nou?   ( 199)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-06-2026 09:11
De beste man meet in zijn (wijn)kelder.   ( 140)
Kevin (Lubbeek) ( 70m) -- 23-06-2026 09:20
Ik vermoed een schuilplaats onder de wijnkelder...   ( 71)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-06-2026 09:59
Re: Hoe kan dat nou?   ( 93)
Rutger (Meppel) -- 23-06-2026 10:12
Re: 26 graden   ( 155)
Ridwan (Maasland) -- 23-06-2026 08:45
  Vanochtend 25.4°C  
Eric, Rotterdam -- 23-06-2026 08:46
Als je deuren weer sluit loopt de T direct binnen weer op   ( 161)
Marcel (Groningen) -- 23-06-2026 08:52
Rond de 22/22.5. Ramen open en vloerkoeling aan.   ( 89)
Walter (Ridderkerk, NL) -- 23-06-2026 08:54
Thuis niet verlucht omdat ik weg moet.   ( 137)
Katya - As (B) ( 74m) -- 23-06-2026 08:54
Slaapkamer 25°C - woon kamer 27°C   ( 118)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 23-06-2026 08:58
Re: Rondje Binnentemperatuur   ( 62)
Rutger (Meppel) -- 23-06-2026 08:59
T binnen 20,9 °C. Buiten 17,9 °C.   ( 67)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 09:02
Re: Rondje Binnentemperatuur   ( 66)
Carlos (Vaals) ( 251m) -- 23-06-2026 09:04
Tact woonkamer 24.5 graden. Valt nog mee in deze lokale hittegolf   ( 75)
Sander (Tegelen) ( 42m) -- 23-06-2026 09:13
Rondje relatieve vochtigheid😉   ( 58)
Bela (Bergen op Zoom) -- 23-06-2026 09:50
Re: Rondje relatieve vochtigheid😉   ( 34)
Sander (Tegelen) ( 42m) -- 23-06-2026 10:15
In de bui wel inderdaad.   ( 25)
Bela (Bergen op Zoom) -- 23-06-2026 11:07
Klopt, hier 79% maar liefst   ( 20)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 23-06-2026 11:39
27 graden   ( 13)
Floris (Utrecht) -- 23-06-2026 13:04