Hier rond de 60 procent luchtvochtigheid: prima te doen. Het dauwpunt is 16 graden in tegenstelling tot rond de 19 of 20 graden in delen van W-Vlaanderen. Daarom zouden de hittehaters hier geen fan moeten zijn van dat buiencomplex, want het hoge dauwpunt en luchtvochtigheid zorgt voor bijkomende plakhitte, wanneer de zon weer gaat schijnen.
Aan de noordkant fungeert dit als een beetje groot uitgevallen parasol
halve Benelux ligt er onder en dit is effectief tegen warmte..in het hele gebied nog maar 21 tot 23 graden. Moet vanmiddag nog even flink aan getrokken worden! Redelijk droge lucht toch. Geen neerslag.
( 58)
( 34)