Ik las een paar dagen geleden een artikel dat het beter werkt als je het volgende doet, mits je verdiepingen hebt:
- alles open, ook binnendeuren
- op hoogste verdieping een ventilator richting het raam
Zorgt blijkbaar voor zuigende werking van alle warme lucht, die dan naar buiten blaast.
Zelf heb ik dit nog nooit geprobeert, maar klinkt niet gek.
Quote selectie
( 58)
( 35)