Hier (in Wageningen) nu 21°C binnen, dat is beter dan gisterochtend met 23°C.
Volgens mij was het gistermiddag 29°C, als smiddags de zon er op komt warmt het altijd heel snel op met enorme (enkelglas) ramen.
Quote selectie
( 58)
( 35)