Blijkbaar boeit dat minder..mij wel van 70+ tijdens het klapperende onweer die vrijdag tot nu 55 a 60% hetgeen veel beter is. Verder boeit het me niet..het is warm en de muggenzwerm wordt vermalen door een goede fan die weinig kost. En koelte brengt.
Ergo: we zitten voor een deel nog steeds in de drogere (en koelere) lucht. België minder maar die zitten wel onder een buiencel die vanmorgen een honderden kilometers lange schaduw wierp.
Quote selectie
( 58)
( 34)