Hoe kan het binnen nou 18,5 C zijn? Heb jij kozijnen zonder glas? Hier met airco afgelopen dagen nu 23,5 C binnen. Zelfs in de winter haal ik die 18,5 C niet eens...
Heb je de minima al bekeken? Het was behoorlijk "fris" nog afgelopen nacht. Ik heb er zelf acht graden vanaf kunnen halen in iets van 12 uur tijd. Slechte isolatie werkt twee kanten op. 

( 58)
( 35)