Ik kan erg slecht tegen dit soort berichten. Gaan mensen wel eens op reis? Op Bonaire is het elke nacht 25 graden. Het is bijzonder, dat is waar. Maar moet er nu zoveel drama en bang praterij omheen? Bekrompen bedoening is het in Nederland. Het ene bericht is nog erger dan het andere.
Quote selectie