Dan kun je daar eea aanpassen. Of er wordt een dag niet gewerkt of aangepaste tijden, zoals ze dat in warme oorden ook doen. Alleen in onze rat race doet men dat niet, tijd is geld. En als er even iets tegenzit, nu hitte, winterdag 3 vlokken sneeuw, zijn we er gelijk vanaf.
Het standaard bochtengewring.
Ik weet niet of je het beseft maar het gaat niet om "een dagje" tijdens deze hittegolf. Het gaat ondertussen om dag 7 hier, met nog minstens 5 dagen te gaan. Ten tweede is het de 2de hittegolf in het westen van België, met toen 9 dagen.
Even een dagje tussenuit nemen, dat worden er dus al snel een stuk of 10. 10x 1000€/dag geeft ons ongeveer 10.000€. Tjah, gewoon eens een dagje niet werken dan.
Quote selectie