Ik ben zelfstandige. Misschien niet op de grootschalige manier die jij schetst. Maar dat zeg ik, de rat race dus. Vervelend dat je daar dan midden in zit. Als ik een dag niet werk dan loop ik ook geld mis. En eerlijk, ik vind het prima. Ik ben niet veeleisend, wij hebben geen duur huis, dure auto ect. Ik geniet als ik (verplicht) vrij ben. Ik kan dat financieel ook prima redden, een paar dagen missen per jaar, anders zou ik geen gezonde bedrijfsvoering hebben. Je niet te druk maken, dat is de grootste uitdaging tegenwoordig.
Quote selectie