Je woont in Harlingen. Veel kouder dan in het zuiden of het binnenland, en jullie hebben zeewind en alles. In het binnenland koelt het veel minder af.
Dat is lastig te vergelijken toch? Ook het type werk is moeilijk te vergelijken, zeker wanneer er personeel en apparatuur mee gemoeid is. Niet alles is een rat race. Je personeel moet je gewoon doorbetalen.
Quote selectie