De pluim voor Maastricht laat ook behoorlijk wat wind zien in de nacht naar vrijdag, dat zal een deel van de verklaring zijn.
Herinner ik het me goed dat 2018 bij Deelen ook heel veel wind stond? Of was dat een andere warme nacht?