Ben nog nooit in het buitenland geweest, maar dat terzijde ik denk het voor de warme landen meer gewoon is als voor hier. Dat men daar er veel meer op ingesteld is op dit soort tempearturen, dus een beetje appels met peren vergelijken. En dat mond soms uit op senstatie berichten, ergens jammer. Maar ook wel weer begrijpelijk........
Quote selectie