Ja maar hoe doen ze dat elders dan? Ik heb geleerd te denken in oplossingen. Maargoed mijn weer voorkeur is duidelijk anders dan menigeen hier. Als het in de winter -10 of -15 is staat men te juichen.
Arbeiders werken in het zuiden ook, maar gewoon aan véél trager rendement omdat het niet doenbaar is aan "standaardrendement". Het wil daarom niet zeggen dat het plezant werken is hé man. Komende dagen is weerverlet uitgeschreven, omdat rendement belachelijk laag ligt en omdat de arbeiders ook maar mensen zijn. Ze zouden jou maar eens hebben als baas... "Komaan mannen, waarom werken jullie zo traag? Heerlijke zon in de binnenstad tussen gesloten bebouwing bij 35°C, doe niet zo belachelijk" "Oei, beton droogt te snel uit? Ja, dan moet je maar sneller scheppen hé"...
Wie is hier dan bekrompen...
Quote selectie