In de Benelux idd gewoon normaal zomerweer, dat staat wel vast

Bericht van: Timo (Velp) , 28-06-2026 17:36 

Voor deze week in ieder geval. Wat erna gebeurt dat zien we dan wel. Maar een onderbuikgevoel bekruipt mij wel dat deze hittegolf pas het begin is..

Bericht laatst bijgewerkt: 28-06-2026 17:45
Liefhebber van de herfst en winter met een voorkeur voor donker weer. Slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel.

ICON 12z OPER | Zeer warmbloedig hoog ligt weer klaar   ( 1591)
Timo (Velp) ( 18m) -- 28-06-2026 17:25
Wegwezen met dat ding ..   ( 512)
Sander (Boxtel) -- 28-06-2026 17:30
Precies, naar Kopenhagen met de kern   ( 459)
Stan (Oss) ( 7m) -- 28-06-2026 17:40
Pak een dikke deken, doe een trui aan en droom maar lekker verder   ( 391)
Timo (Velp) ( 18m) -- 28-06-2026 17:49
En tada de reden voor emigratiewens in één zin   ( 237)
Stan (Oss) ( 7m) -- 28-06-2026 18:15
  Zo loopt het wel uit de hand  
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 28-06-2026 17:30
  I’m tired boss…  
Kevin (Lubbeek) ( 70m) -- 28-06-2026 17:30
Re: I´m tired boss   ( 420)
Rizky (Ninove) -- 28-06-2026 17:35
In de Benelux idd gewoon normaal zomerweer, dat staat wel vast   ( 399)
Timo (Velp) ( 18m) -- 28-06-2026 17:36
Re: I´m tiref boss   ( 30)
Jarno (Roosendaal) ( 2m) -- 28-06-2026 19:33
Ongeziene hitte in Portugal.. lokaal 44-45 graden   ( 717)
Timo (Velp) ( 18m) -- 28-06-2026 17:32
47,4 °C in Amareleja op 1 augustus 2003   ( 299)
Zaferr (Alkmaar) -- 28-06-2026 17:36
Ah, toch nog wel een ruime twee graden hoger   ( 221)
Timo (Velp) ( 18m) -- 28-06-2026 17:38
Ja de 50°C is erg dichtbij zou je denken   ( 242)
Zaferr (Alkmaar) -- 28-06-2026 17:42
Enkele jaren geleden in Pinhão ook 47,0 C. Wachten op 50,0 C.   ( 29)
Jorge (Middelburg) -- 28-06-2026 19:26
Ideaal voor de vakantiegangers   ( 160)
Jan (Workum, FRL) -- 28-06-2026 18:15
Re: Ideaal voor de vakantiegangers   ( 66)
Arie (Culemborg) -- 28-06-2026 18:56
Wij zijn genezen. 2022 en 2023 in Portugal en 38 C elke dag.   ( 39)
Jorge (Middelburg) -- 28-06-2026 19:31
Re: Ideaal voor de vakantiegangers   ( 10)
Ridwan (Maasland) -- 28-06-2026 19:56
Niet ongezien. De reeks uit 2003 is ongelooflijk nog steeds.   ( 24)
Jorge (Middelburg) -- 28-06-2026 19:35
Idd hitte "loert".   ( 496)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 28-06-2026 17:38
Re: Idd hitte "loert".   ( 252)
Cees-Rotterdam -- 28-06-2026 17:59
Re: Idd hitte "loert".   ( 119)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 28-06-2026 18:24
Die buiensituaties kan ik dan wel weer waarderen   ( 185)
Jan Gerke (Damwoude) -- 28-06-2026 18:14
Re: Die buiensituaties kan ik dan wel weer waarderen   ( 86)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 28-06-2026 18:45
Nog even en je hebt geen airfryer meer nodig.   ( 103)
Frans (Franeker) -- 28-06-2026 18:48