Ongelofelijk eigenlijk dat het überhaupt tot 47 graden is gekomen toen.. je zou nu toch haast zeggen dat 50°C mogelijk moet zijn, zeker met hoe intens en langdurig de warmtepoel daar vestigt de laatste jaren.