Ah, toch nog wel een ruime twee graden hoger

Bericht van: Timo (Velp) , 28-06-2026 17:38 

Ongelofelijk eigenlijk dat het überhaupt tot 47 graden is gekomen toen.. je zou nu toch haast zeggen dat 50°C mogelijk moet zijn, zeker met hoe intens en langdurig de warmtepoel daar vestigt de laatste jaren.

Bericht laatst bijgewerkt: 28-06-2026 17:38
Liefhebber van de herfst en winter met een voorkeur voor donker weer. Slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel.

ICON 12z OPER | Zeer warmbloedig hoog ligt weer klaar   ( 1572)
Timo (Velp) ( 18m) -- 28-06-2026 17:25
Wegwezen met dat ding ..   ( 499)
Sander (Boxtel) -- 28-06-2026 17:30
Precies, naar Kopenhagen met de kern   ( 451)
Stan (Oss) ( 7m) -- 28-06-2026 17:40
Pak een dikke deken, doe een trui aan en droom maar lekker verder   ( 380)
Timo (Velp) ( 18m) -- 28-06-2026 17:49
En tada de reden voor emigratiewens in één zin   ( 226)
Stan (Oss) ( 7m) -- 28-06-2026 18:15
  Zo loopt het wel uit de hand  
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 28-06-2026 17:30
  I’m tired boss…  
Kevin (Lubbeek) ( 70m) -- 28-06-2026 17:30
Re: I´m tiref boss   ( 411)
Rizky (Ninove) -- 28-06-2026 17:35
In de Benelux idd gewoon normaal zomerweer, dat staat wel vast   ( 391)
Timo (Velp) ( 18m) -- 28-06-2026 17:36
Re: I´m tiref boss   ( 22)
Jarno (Roosendaal) ( 2m) -- 28-06-2026 19:33
Ongeziene hitte in Portugal.. lokaal 44-45 graden   ( 708)
Timo (Velp) ( 18m) -- 28-06-2026 17:32
47,4 °C in Amareleja op 1 augustus 2003   ( 294)
Zaferr (Alkmaar) -- 28-06-2026 17:36
Ah, toch nog wel een ruime twee graden hoger   ( 217)
Timo (Velp) ( 18m) -- 28-06-2026 17:38
Ja de 50°C is erg dichtbij zou je denken   ( 237)
Zaferr (Alkmaar) -- 28-06-2026 17:42
Enkele jaren geleden in Pinhão ook 47,0 C. Wachten op 50,0 C.   ( 20)
Jorge (Middelburg) -- 28-06-2026 19:26
Ideaal voor de vakantiegangers   ( 152)
Jan (Workum, FRL) -- 28-06-2026 18:15
Re: Ideaal voor de vakantiegangers   ( 62)
Arie (Culemborg) -- 28-06-2026 18:56
Wij zijn genezen. 2022 en 2023 in Portugal en 38 C elke dag.   ( 29)
Jorge (Middelburg) -- 28-06-2026 19:31
Niet ongezien. De reeks uit 2003 is ongelooflijk nog steeds.   ( 16)
Jorge (Middelburg) -- 28-06-2026 19:35
Idd hitte "loert".   ( 488)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 28-06-2026 17:38
Re: Idd hitte "loert".   ( 247)
Cees-Rotterdam -- 28-06-2026 17:59
Re: Idd hitte "loert".   ( 115)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 28-06-2026 18:24
Die buiensituaties kan ik dan wel weer waarderen   ( 180)
Jan Gerke (Damwoude) -- 28-06-2026 18:14
Re: Die buiensituaties kan ik dan wel weer waarderen   ( 85)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 28-06-2026 18:45
Nog even en je hebt geen airfryer meer nodig.   ( 97)
Frans (Franeker) -- 28-06-2026 18:48