Ik lig nog steeds op apengapen na 5 nachten amper slaap en de volgende dreiging loert alweer.
Je ziet bij dit hoog idd weer dezelfde extreme doortimmering in de hogere luchtlagen waaronder waarschijnlijk sterke subsidentie(warmte) plaats vind.
Ik ben bang dat er nog een hoop meteoellende in het vat zit.
Quote selectie