Spanje neemt nog steeds iets toe vanuit Nederland volgens:
https://spanjenu.nl/nieuws/nederlandse-toeristen-spanje-zomer-2026/
Toevallig zitten wij nu ook in het binnenland van Spanje vanaf de afgelopen week, temp hier ook boven de 40.
Maar is compleet anders, is makkelijk te doen, hitte is hier meer verdraagzaam dan in Nederland.
We doen hier nog steeds gewoon onze dingetjes zoals wandelen, dorpjes bezoeken, markten bezoeken, winkelen, terrasje nemen, zwemmen, in de avond lekker eten op een terras enzv.
Heerlijk vakantie gevoel, dat je zeker bent van mooi weer.
Quote selectie