Wij zijn genezen. 2022 en 2023 in Portugal en 38 C elke dag.

Bericht van: Jorge (Middelburg) , 28-06-2026 19:31 

Ik vegeteer en niet alleen ik, ook de rest van het gezin heeft het gezien daar. In Nederland is het veel fijner vind ik, behalve als de luchtvochtigheid erg hoog is.


ICON 12z OPER | Zeer warmbloedig hoog ligt weer klaar   ( 1815)
Timo (Velp) ( 18m) -- 28-06-2026 17:25
Wegwezen met dat ding ..   ( 584)
Sander (Boxtel) -- 28-06-2026 17:30
Precies, naar Kopenhagen met de kern   ( 540)
Stan (Oss) ( 7m) -- 28-06-2026 17:40
Pak een dikke deken, doe een trui aan en droom maar lekker verder   ( 464)
Timo (Velp) ( 18m) -- 28-06-2026 17:49
En tada de reden voor emigratiewens in één zin   ( 309)
Stan (Oss) ( 7m) -- 28-06-2026 18:15
  Zo loopt het wel uit de hand  
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 28-06-2026 17:30
  I’m tired boss…  
Kevin (Lubbeek) ( 70m) -- 28-06-2026 17:30
Re: I´m tired boss   ( 481)
Rizky (Ninove) -- 28-06-2026 17:35
In de Benelux idd gewoon normaal zomerweer, dat staat wel vast   ( 452)
Timo (Velp) ( 18m) -- 28-06-2026 17:36
Re: I´m tiref boss   ( 72)
Jarno (Roosendaal) ( 2m) -- 28-06-2026 19:33
Ongeziene hitte in Portugal.. lokaal 44-45 graden   ( 804)
Timo (Velp) ( 18m) -- 28-06-2026 17:32
47,4 °C in Amareleja op 1 augustus 2003   ( 335)
Zaferr (Alkmaar) -- 28-06-2026 17:36
Ah, toch nog wel een ruime twee graden hoger   ( 245)
Timo (Velp) ( 18m) -- 28-06-2026 17:38
Ja de 50°C is erg dichtbij zou je denken   ( 271)
Zaferr (Alkmaar) -- 28-06-2026 17:42
Enkele jaren geleden in Pinhão ook 47,0 C. Wachten op 50,0 C.   ( 57)
Jorge (Middelburg) -- 28-06-2026 19:26
Ideaal voor de vakantiegangers   ( 214)
Jan (Workum, FRL) -- 28-06-2026 18:15
Re: Ideaal voor de vakantiegangers   ( 115)
Arie (Culemborg) -- 28-06-2026 18:56
Wij zijn genezen. 2022 en 2023 in Portugal en 38 C elke dag.   ( 101)
Jorge (Middelburg) -- 28-06-2026 19:31
Re: Ideaal voor de vakantiegangers   ( 48)
Ridwan (Maasland) -- 28-06-2026 19:56
Niet ongezien. De reeks uit 2003 is ongelooflijk nog steeds.   ( 67)
Jorge (Middelburg) -- 28-06-2026 19:35
Idd hitte "loert".   ( 562)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 28-06-2026 17:38
Re: Idd hitte "loert".   ( 292)
Cees-Rotterdam -- 28-06-2026 17:59
Re: Idd hitte "loert".   ( 154)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 28-06-2026 18:24
Die buiensituaties kan ik dan wel weer waarderen   ( 218)
Jan Gerke (Damwoude) -- 28-06-2026 18:14
Re: Die buiensituaties kan ik dan wel weer waarderen   ( 115)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 28-06-2026 18:45
Nog even en je hebt geen airfryer meer nodig.   ( 139)
Frans (Franeker) -- 28-06-2026 18:48