Hallo Cees,
Ja, je moet er behoorlijk wat voor doen.
Ik heb een mobiele airco, maar zodra die uit gaat als ik naar bed ga, is de temperatuur na ruim een uur weer bijna terug op het oude niveau. Er zit blijkbaar erg veel warmte in de betonconstructies.
Ik heb wel een zonnescherm voor de slaapkamer wat wel iets werkt.
De bedoeling is in de toekomst een uitgebreid aircosysteem te plaatsen met buitenunits.
Quote selectie