Met de fiets eens langs de meest beschadigde gebieden gereden. Geen mensen of gebouwen op de foto.
Er zijn straten onherkenbaar verminkt. Het straatbeeld wordt nooit meer hetzelfde. Langs 1 straat zo'n 38 flinke bomen om.
Verder huizen beschadigd, auto's totall loss en een vakantiehuis compleet weg gevaagd.
Alles in een strook van veendam/wildervank/zuidbroek/stootshorn.
Op sommige momenten dacht ik; zou het echt alleen de downburst zijn geweest?