Nou, heb één filmpje op RTNoord meerdere keren bekeken gisteren,

Bericht van: Alfred (Groningen) , 22-06-2026 15:37 

Maar durf em zelf niet echt te callen, kan evengoed iets anders zijn 

 

Filpmje hier te vinden:

 

https://x.com/rtvnoord/status/2068246909546885169

 

 

 

 

Hier het beeld stil. Zeg het maar, leek mij allemaal wel erg kaarsrecht voor een hoos oid


Bericht laatst bijgewerkt: 22-06-2026 15:39
Elk kin wel t weer veurspellen, as je mor gain tied vermelden

Wat een schade aan de natuur   ( 1461)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:11
Re: Wat een schade aan de natuur   ( 637)
Nick (Boutersem) ( 66m) -- 22-06-2026 13:14
Ik denk het ook wel   ( 666)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:19
Re: Ik denk het ook wel   ( 354)
Nick (Boutersem) ( 66m) -- 22-06-2026 13:25
Klopt. En dat zie je nergens   ( 247)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:29
Re: Klopt. En dat zie je nergens   ( 182)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 22-06-2026 14:37
Bedankt Tomas   ( 77)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 15:12
Nou, heb één filmpje op RTNoord meerdere keren bekeken gisteren,   ( 100)
Alfred (Groningen) -- 22-06-2026 15:37
Veel schade ook aan een rietveld   ( 544)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:21
Ook hier in en rond Emmeloord stormschade door die bui   ( 469)
Robert (Emmeloord) -- 22-06-2026 13:29
Hetzelfde beeld Robert   ( 219)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:33