Klopt. En dat zie je nergens

Bericht van: Koos Spakman (Froombosch) , 22-06-2026 13:29 

Dus kun je rustig spreken van een stevige downburst met veel schade helaas

Het weer is mijn passie. Klagen doe ik nooit; het weer komt zoals het komt. Winterliefhebber in hart en nieren.

Wat een schade aan de natuur   ( 1498)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:11
Re: Wat een schade aan de natuur   ( 654)
Nick (Boutersem) ( 66m) -- 22-06-2026 13:14
Ik denk het ook wel   ( 683)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:19
Re: Ik denk het ook wel   ( 368)
Nick (Boutersem) ( 66m) -- 22-06-2026 13:25
Klopt. En dat zie je nergens   ( 260)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:29
Re: Klopt. En dat zie je nergens   ( 194)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 22-06-2026 14:37
Bedankt Tomas   ( 87)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 15:12
Nou, heb één filmpje op RTNoord meerdere keren bekeken gisteren,   ( 112)
Alfred (Groningen) -- 22-06-2026 15:37
Veel schade ook aan een rietveld   ( 556)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:21
Ook hier in en rond Emmeloord stormschade door die bui   ( 482)
Robert (Emmeloord) -- 22-06-2026 13:29
Hetzelfde beeld Robert   ( 227)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:33
Re: Hetzelfde beeld Robert   ( 9)
Jan Roelf (Eeserveen Dr) -- 23-06-2026 09:29
Als je door Zuidbroek heen fietst....   ( 8)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 09:35