Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Klopt. En dat zie je nergens
Bericht van: Koos Spakman (Froombosch) , 22-06-2026 13:29
Dus kun je rustig spreken van een stevige downburst met veel schade helaas
Quote selectie
Het weer is mijn passie. Klagen doe ik nooit; het weer komt zoals het komt. Winterliefhebber in hart en nieren.
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Wat een schade aan de natuur
(
1498)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:11
Re: Wat een schade aan de natuur
(
654)
Nick (Boutersem)
(
66m)
-- 22-06-2026 13:14
Ik denk het ook wel
(
683)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:19
Re: Ik denk het ook wel
(
368)
Nick (Boutersem)
(
66m)
-- 22-06-2026 13:25
Klopt. En dat zie je nergens
(
260)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:29
Re: Klopt. En dat zie je nergens
(
194)
Tomas (Dilsen-Stokkem)
(
35m)
-- 22-06-2026 14:37
Bedankt Tomas
(
87)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 15:12
Nou, heb één filmpje op RTNoord meerdere keren bekeken gisteren,
(
112)
Alfred (Groningen) -- 22-06-2026 15:37
Veel schade ook aan een rietveld
(
556)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:21
Ook hier in en rond Emmeloord stormschade door die bui
(
482)
Robert (Emmeloord) -- 22-06-2026 13:29
Hetzelfde beeld Robert
(
227)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:33
Re: Hetzelfde beeld Robert
(
9)
Jan Roelf (Eeserveen Dr) -- 23-06-2026 09:29
Als je door Zuidbroek heen fietst....
(
8)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 09:35