Hier in het dorp 8 bomen omver op een afstand van ongeveer 200 meter. Er zijn natuurlijk meerdere gesneuveld. Op korte afstand enorme verschillen, ben je een stukje verder ligt er nog geen takje op de weg. Zaterdagmorgen richting Delfzijl gereden, en bij Nieuwe diep op de grens van Groningen Drenthe ook weer vele ongevallen bomen tot ongeveer de afslag Noordbroek. In Zuidbroek een kaalslag als je het dorp binnenrijdt vanaf de A7, daar liggen ook bomen kriskras door elkaar, lijkt een hoos te zijn geweest. Bij ons in de tuin 3 stuks omver. Het is lang geleden dat ik regen horizontaal langs heb zien komen.
Quote selectie