Re: Hetzelfde beeld Robert

Bericht van: Jan Roelf (Eeserveen Dr) , 23-06-2026 09:29 

Hier in het dorp 8 bomen omver op een afstand van ongeveer 200 meter. Er zijn natuurlijk meerdere gesneuveld. Op korte afstand enorme verschillen, ben je een stukje verder ligt er nog geen takje op de weg. Zaterdagmorgen richting Delfzijl gereden, en bij Nieuwe diep op de grens van Groningen Drenthe ook weer vele ongevallen bomen tot ongeveer de afslag Noordbroek. In Zuidbroek een kaalslag als je het dorp binnenrijdt vanaf de A7, daar liggen ook bomen kriskras door elkaar, lijkt een hoos te zijn geweest. Bij ons in de tuin 3 stuks omver. Het is lang geleden dat ik regen horizontaal langs heb zien komen.


Wat een schade aan de natuur   ( 1498)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:11
Re: Wat een schade aan de natuur   ( 654)
Nick (Boutersem) ( 66m) -- 22-06-2026 13:14
Ik denk het ook wel   ( 683)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:19
Re: Ik denk het ook wel   ( 368)
Nick (Boutersem) ( 66m) -- 22-06-2026 13:25
Klopt. En dat zie je nergens   ( 260)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:29
Re: Klopt. En dat zie je nergens   ( 194)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 22-06-2026 14:37
Bedankt Tomas   ( 87)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 15:12
Nou, heb één filmpje op RTNoord meerdere keren bekeken gisteren,   ( 112)
Alfred (Groningen) -- 22-06-2026 15:37
Veel schade ook aan een rietveld   ( 556)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:21
Ook hier in en rond Emmeloord stormschade door die bui   ( 482)
Robert (Emmeloord) -- 22-06-2026 13:29
Hetzelfde beeld Robert   ( 227)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:33
Re: Hetzelfde beeld Robert   ( 10)
Jan Roelf (Eeserveen Dr) -- 23-06-2026 09:29
Als je door Zuidbroek heen fietst....   ( 9)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 09:35