Bericht van: Koos Spakman (Froombosch)
, 23-06-2026 09:35
Weinig bomen de de strijd ongeschonden hebben overleefd daar. Heb een filmpje van een oud-collega die daar woont; wat een schade heeft hij vastgelegd. Kan filmpje niet op weerwoord krijgen helaas.