Bedankt Tomas

Bericht van: Koos Spakman (Froombosch) , 22-06-2026 15:12 

Zou zomaar dezelfde bui kunnen zijn

Het weer is mijn passie. Klagen doe ik nooit; het weer komt zoals het komt. Winterliefhebber in hart en nieren.

Wat een schade aan de natuur   ( 1462)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:11
Re: Wat een schade aan de natuur   ( 637)
Nick (Boutersem) ( 66m) -- 22-06-2026 13:14
Ik denk het ook wel   ( 666)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:19
Re: Ik denk het ook wel   ( 354)
Nick (Boutersem) ( 66m) -- 22-06-2026 13:25
Klopt. En dat zie je nergens   ( 247)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:29
Re: Klopt. En dat zie je nergens   ( 182)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 22-06-2026 14:37
Bedankt Tomas   ( 78)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 15:12
Nou, heb één filmpje op RTNoord meerdere keren bekeken gisteren,   ( 100)
Alfred (Groningen) -- 22-06-2026 15:37
Veel schade ook aan een rietveld   ( 544)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:21
Ook hier in en rond Emmeloord stormschade door die bui   ( 469)
Robert (Emmeloord) -- 22-06-2026 13:29
Hetzelfde beeld Robert   ( 219)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:33