Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Hetzelfde beeld Robert
Bericht van: Koos Spakman (Froombosch) , 22-06-2026 13:33
Bij mij in het dorp valt het mee. Hier en daar een boom en wat takken.
Zelf alleen maar "dood hout "
Quote selectie
Het weer is mijn passie. Klagen doe ik nooit; het weer komt zoals het komt. Winterliefhebber in hart en nieren.
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Wat een schade aan de natuur
(
1462)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:11
Re: Wat een schade aan de natuur
(
638)
Nick (Boutersem)
(
66m)
-- 22-06-2026 13:14
Ik denk het ook wel
(
666)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:19
Re: Ik denk het ook wel
(
354)
Nick (Boutersem)
(
66m)
-- 22-06-2026 13:25
Klopt. En dat zie je nergens
(
247)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:29
Re: Klopt. En dat zie je nergens
(
182)
Tomas (Dilsen-Stokkem)
(
35m)
-- 22-06-2026 14:37
Bedankt Tomas
(
78)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 15:12
Nou, heb één filmpje op RTNoord meerdere keren bekeken gisteren,
(
100)
Alfred (Groningen) -- 22-06-2026 15:37
Veel schade ook aan een rietveld
(
544)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:21
Ook hier in en rond Emmeloord stormschade door die bui
(
469)
Robert (Emmeloord) -- 22-06-2026 13:29
Hetzelfde beeld Robert
(
220)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 13:33