Ik zat er vannacht nog eens over na te prakkeseren. Je hoort deze dagen het weerbericht; code oranje in het hele land ivm hitte behalve het noorden van het land. Oh hier wordt het dus niet zo warm. We hoeven geen roosters aan te passen, we kunnen zeulen met paarden naar alle wedstrijden die er zijn, de TT hoeft geen maatregelen te nemen; event van 250.000 mensen over donderdag/vrijdag tot zondag. De verzorgingstehuizen kunnen business as usual door? Ik vraag mij oprecht af, is dat de boodschap die is wilt meegeven? Is dat wat je wil bereiken? Soms wordt aan een criterium net niet voldaan, maar is de impact net zo groot. Die ene graad maakt niets uit. Ook twijfel ik enorm aan de verwachte temps in het noorden zie de beschrijving. Het wordt volgens ECMWF veel heter. Het niet hebben van code oranje tov de rest van het land geeft valse verwachtingen. Achteraf had het gemoeten die code oranje, maar laat ik eens de wijsheid vooraf proberen te schetsen
.