Re: Tot en met tenminste vrijdag staat er. Handeling vergt tijd.

Bericht van: Justin (noordeloos) , 23-06-2026 09:39 

Er wordt vaak over handelingsperspectief gesproken. Hoe werkt dit dan voor de TT in Assen als het last minute code oranje wordt? Lijkt mij erg onprettig voor de organisatie en zo gaat het hier altijd in deze regio, het gebeurd altijd te laat, daar kan Ronald je wel over bijpraten 😉 

Voorlopig zitten jullie binnen bijna nog met de verwarming aan las ik in een draadje hier ergens onder 🙂.


@KNMI: code oranje in N-NL?   ( 1193)
Stefan (Winsum) -- 23-06-2026 09:18
Kan voor vrijdag toch nog opgeschaald worden?   ( 574)
Justin (noordeloos) ( -2m) -- 23-06-2026 09:25
Tot en met tenminste vrijdag staat er. Handeling vergt tijd.   ( 241)
Stefan (Winsum) -- 23-06-2026 09:31
Re: Tot en met tenminste vrijdag staat er. Handeling vergt tijd.   ( 173)
Justin (noordeloos) ( -2m) -- 23-06-2026 09:39
  Jullie? Lelystad ligt in het oranje gebied 😁  
Stefan (Winsum) -- 23-06-2026 09:43
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 260)
erik(Groningen) -- 23-06-2026 09:28
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 135)
Stefan (Winsum) -- 23-06-2026 09:33
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 75)
erik(Groningen) -- 23-06-2026 10:16
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 63)
Stefan (Winsum) -- 23-06-2026 10:21
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 46)
erik(Groningen) -- 23-06-2026 10:47
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 32)
Stefan (Winsum) -- 23-06-2026 11:19
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 28)
erik(Groningen) -- 23-06-2026 11:45
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 47)
Harry (Echtenerbrug) -- 23-06-2026 10:31
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 25)
Stefan (Winsum) -- 23-06-2026 11:20
Waarschuwing is tot donderdag 08:00 uur   ( 354)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 09:32
En dan worden klimatologische verschillen ook genegeerd   ( 147)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 23-06-2026 09:40
Re: En dan worden klimatologische verschillen ook genegeerd   ( 97)
Stefan (Winsum) -- 23-06-2026 09:46
Re: En dan worden klimatologische verschillen ook genegeerd   ( 170)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 23-06-2026 09:50
Vrijdag, zaterdag, zondag zou voor het NO nog mogelijk kunnen zijn   ( 152)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 10:05
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 123)
Nathan (ZO Azie/Oceanie) ( 1m) -- 23-06-2026 09:45
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 76)
Stefan (Winsum) -- 23-06-2026 09:47
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 107)
Rutger (Meppel) -- 23-06-2026 09:51
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 82)
Stefan (Winsum) -- 23-06-2026 09:59
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 52)
Rutger (Meppel) -- 23-06-2026 10:10
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 49)
Stefan (Winsum) -- 23-06-2026 10:16
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 45)
Rutger (Meppel) -- 23-06-2026 10:22
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 57)
erik(Groningen) -- 23-06-2026 10:28