Er wordt vaak over handelingsperspectief gesproken. Hoe werkt dit dan voor de TT in Assen als het last minute code oranje wordt? Lijkt mij erg onprettig voor de organisatie en zo gaat het hier altijd in deze regio, het gebeurd altijd te laat, daar kan Ronald je wel over bijpraten
![]()
Voorlopig zitten jullie binnen bijna nog met de verwarming aan las ik in een draadje hier ergens onder
.