Code oranje of niet, het lijkt me sowieso een goed idee om met zulke temperaturen een simpele verordening in de stad te hebben dat iedereen gratis onbeperkt water kan krijgen. Alle bars en carrousels hebben water en bekers zijn er ook genoeg.
Daarnaast op het circuit overdag een paar karretjes met een IBC met water achterop en bekers langs de tribunes laten gaan. Kost bijna niks en is ruim voorhanden in de buurt.
Wij zijn er alle dagen weer bij in de stad en zorgen wel dat we goed voorbereid zijn. Maar de gemiddelde feestganger met grote pupillen of strakke neus gaat wel een TT tegemoet die nog nooit zo intens lang warm was, dus extra aandacht kan zeker geen kwaad.
Haha ja exact zo is het, en met die grote pupillen drinken vaak wel genoeg maar bewegen teveel 

