Re: @KNMI: code oranje in N-NL?

Bericht van: Stefan (Winsum) , 23-06-2026 09:47 

Code oranje of niet, het lijkt me sowieso een goed idee om met zulke temperaturen een simpele verordening in de stad te hebben dat iedereen gratis onbeperkt water kan krijgen. Alle bars en carrousels hebben water en bekers zijn er ook genoeg.

 

Daarnaast op het circuit overdag een paar karretjes met een IBC met water achterop en bekers langs de tribunes laten gaan. Kost bijna niks en is ruim voorhanden in de buurt.

 

Wij zijn er alle dagen weer bij in de stad en zorgen wel dat we goed voorbereid zijn. Maar de gemiddelde feestganger met grote pupillen of strakke neus gaat wel een TT tegemoet die nog nooit zo intens lang warm was, dus extra aandacht kan zeker geen kwaad.

Haha ja exact zo is het, en met die grote pupillen drinken vaak wel genoeg maar bewegen teveel 😁😁😁


@KNMI: code oranje in N-NL?   ( 1192)
Stefan (Winsum) -- 23-06-2026 09:18
Kan voor vrijdag toch nog opgeschaald worden?   ( 573)
Justin (noordeloos) ( -2m) -- 23-06-2026 09:25
Tot en met tenminste vrijdag staat er. Handeling vergt tijd.   ( 240)
Stefan (Winsum) -- 23-06-2026 09:31
Re: Tot en met tenminste vrijdag staat er. Handeling vergt tijd.   ( 172)
Justin (noordeloos) ( -2m) -- 23-06-2026 09:39
  Jullie? Lelystad ligt in het oranje gebied 😁  
Stefan (Winsum) -- 23-06-2026 09:43
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 258)
erik(Groningen) -- 23-06-2026 09:28
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 134)
Stefan (Winsum) -- 23-06-2026 09:33
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 74)
erik(Groningen) -- 23-06-2026 10:16
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 62)
Stefan (Winsum) -- 23-06-2026 10:21
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 45)
erik(Groningen) -- 23-06-2026 10:47
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 31)
Stefan (Winsum) -- 23-06-2026 11:19
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 27)
erik(Groningen) -- 23-06-2026 11:45
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 46)
Harry (Echtenerbrug) -- 23-06-2026 10:31
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 24)
Stefan (Winsum) -- 23-06-2026 11:20
Waarschuwing is tot donderdag 08:00 uur   ( 353)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 09:32
En dan worden klimatologische verschillen ook genegeerd   ( 146)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 23-06-2026 09:40
Re: En dan worden klimatologische verschillen ook genegeerd   ( 96)
Stefan (Winsum) -- 23-06-2026 09:46
Re: En dan worden klimatologische verschillen ook genegeerd   ( 169)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 23-06-2026 09:50
Vrijdag, zaterdag, zondag zou voor het NO nog mogelijk kunnen zijn   ( 152)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 10:05
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 122)
Nathan (ZO Azie/Oceanie) ( 1m) -- 23-06-2026 09:45
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 76)
Stefan (Winsum) -- 23-06-2026 09:47
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 106)
Rutger (Meppel) -- 23-06-2026 09:51
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 81)
Stefan (Winsum) -- 23-06-2026 09:59
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 51)
Rutger (Meppel) -- 23-06-2026 10:10
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 47)
Stefan (Winsum) -- 23-06-2026 10:16
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 44)
Rutger (Meppel) -- 23-06-2026 10:22
Re: @KNMI: code oranje in N-NL?   ( 56)
erik(Groningen) -- 23-06-2026 10:28