Wat ik me afvraag: temperaturen lijken in het noorden door de NO-wind

Bericht van: Dex (Duivendrecht) , 25-06-2026 14:29 

achter te blijven bij verwachting.

Gaat dat nog een rol spelen in de eventuele kans op het wel/niet verbreken van temperatuurrecords aldaar morgen? In de zin van: omdat het er nu minder warm wordt dan verwacht, dat de temperatuur daar komende nacht wellicht verder kan dalen en dat er daar morgen dus sprake is van een minder gunstige 'startpositie'?

Of speelt dat effect morgen niet?


Wat ik me afvraag: temperaturen lijken in het noorden door de NO-wind   ( 1342)
Dex (Duivendrecht) -- 25-06-2026 14:29
Dat klopt het is hier net 30° maar wel een verkoelende wind   ( 390)
Riccardo Ricci (Nunspeet, Noordwest Veluwe) -- 25-06-2026 14:44
  Hier ookcmaar dan windkracht 2. Temp max 34.8  
maarten (lisse) -- 25-06-2026 14:53
Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn   ( 340)
Bela (Bergen op Zoom) -- 25-06-2026 14:57
Re: Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn   ( 75)
Ronald (Rosmalen) -- 25-06-2026 15:31
Re: Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn   ( 65)
Bela (Bergen op Zoom) -- 25-06-2026 15:39
Re: Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn   ( 36)
Ronald (Rosmalen) -- 25-06-2026 15:48
Re: Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn   ( 54)
Ronald (Rosmalen) -- 25-06-2026 15:33
Ik hoop dat het record niet verbroken gaat worden   ( 303)
Erik (Veendam) -- 25-06-2026 14:59
Re: Ik hoop dat het record niet verbroken gaat worden   ( 104)
maarten (lisse) -- 25-06-2026 15:17
Dit is juist precies volgens verwachting   ( 204)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 25-06-2026 15:17
Hier tot nu toe iets koeler dan verwacht.   ( 93)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 25-06-2026 15:41