Re: Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn

Bericht van: Ronald (Rosmalen) , 25-06-2026 15:48 

Dank je voor je antwoord, Idd het is en blijft moeiijk er zijn in de kaarten ook zoveel opties, van heet tot toch weer wat koeler.


Wat ik me afvraag: temperaturen lijken in het noorden door de NO-wind   ( 1342)
Dex (Duivendrecht) -- 25-06-2026 14:29
Dat klopt het is hier net 30° maar wel een verkoelende wind   ( 390)
Riccardo Ricci (Nunspeet, Noordwest Veluwe) -- 25-06-2026 14:44
  Hier ookcmaar dan windkracht 2. Temp max 34.8  
maarten (lisse) -- 25-06-2026 14:53
Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn   ( 340)
Bela (Bergen op Zoom) -- 25-06-2026 14:57
Re: Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn   ( 75)
Ronald (Rosmalen) -- 25-06-2026 15:31
Re: Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn   ( 65)
Bela (Bergen op Zoom) -- 25-06-2026 15:39
Re: Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn   ( 37)
Ronald (Rosmalen) -- 25-06-2026 15:48
Re: Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn   ( 55)
Ronald (Rosmalen) -- 25-06-2026 15:33
Ik hoop dat het record niet verbroken gaat worden   ( 303)
Erik (Veendam) -- 25-06-2026 14:59
Re: Ik hoop dat het record niet verbroken gaat worden   ( 104)
maarten (lisse) -- 25-06-2026 15:17
Dit is juist precies volgens verwachting   ( 204)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 25-06-2026 15:17
Hier tot nu toe iets koeler dan verwacht.   ( 93)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 25-06-2026 15:41