Dat klopt het is hier net 30° maar wel een verkoelende wind

Bericht van: Riccardo Ricci (Nunspeet, Noordwest Veluwe) , 25-06-2026 14:44 

De wind 3 a 4 bft no is heerlijk vandaag het is goed uit te houden het is niet warm, prima zo hier bij mij dan.

Groot verschil met gisteren toen was het wind stil en was het echt heel warm.

Bericht laatst bijgewerkt: 25-06-2026 14:48
Winterliefhebber, Stormliefhebber, Onweerliefhebber.

Wat ik me afvraag: temperaturen lijken in het noorden door de NO-wind   ( 1341)
Dex (Duivendrecht) -- 25-06-2026 14:29
Dat klopt het is hier net 30° maar wel een verkoelende wind   ( 390)
Riccardo Ricci (Nunspeet, Noordwest Veluwe) -- 25-06-2026 14:44
  Hier ookcmaar dan windkracht 2. Temp max 34.8  
maarten (lisse) -- 25-06-2026 14:53
Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn   ( 339)
Bela (Bergen op Zoom) -- 25-06-2026 14:57
Re: Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn   ( 74)
Ronald (Rosmalen) -- 25-06-2026 15:31
Re: Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn   ( 65)
Bela (Bergen op Zoom) -- 25-06-2026 15:39
Re: Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn   ( 36)
Ronald (Rosmalen) -- 25-06-2026 15:48
Re: Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn   ( 54)
Ronald (Rosmalen) -- 25-06-2026 15:33
Ik hoop dat het record niet verbroken gaat worden   ( 302)
Erik (Veendam) -- 25-06-2026 14:59
Re: Ik hoop dat het record niet verbroken gaat worden   ( 104)
maarten (lisse) -- 25-06-2026 15:17
Dit is juist precies volgens verwachting   ( 203)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 25-06-2026 15:17
Hier tot nu toe iets koeler dan verwacht.   ( 92)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 25-06-2026 15:41