Ik hoop dat het record niet verbroken gaat worden

Bericht van: Erik (Veendam) , 25-06-2026 14:59 

Lijkt mij afschuwelijk om 40 plus mee te maken in Nederland. Overigens zelf in Death Valley keer 50 gr Celsius meegenaamd met een hele lage luchtvochtigheidsgraad.  Heb vrijwel alleen maar in airco ruimtes gezeten. Langer dan paar minuutjes buiten vond ik ondraaglijk.

 

Hier vandaag warm genoeg.  25 gr Celsius en een windje is acceptabel 

Wie altijd de wind in de rug wil hebben, komt nooit thuis

Wat ik me afvraag: temperaturen lijken in het noorden door de NO-wind   ( 1341)
Dex (Duivendrecht) -- 25-06-2026 14:29
Dat klopt het is hier net 30° maar wel een verkoelende wind   ( 390)
Riccardo Ricci (Nunspeet, Noordwest Veluwe) -- 25-06-2026 14:44
  Hier ookcmaar dan windkracht 2. Temp max 34.8  
maarten (lisse) -- 25-06-2026 14:53
Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn   ( 339)
Bela (Bergen op Zoom) -- 25-06-2026 14:57
Re: Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn   ( 74)
Ronald (Rosmalen) -- 25-06-2026 15:31
Re: Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn   ( 65)
Bela (Bergen op Zoom) -- 25-06-2026 15:39
Re: Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn   ( 36)
Ronald (Rosmalen) -- 25-06-2026 15:48
Re: Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn   ( 54)
Ronald (Rosmalen) -- 25-06-2026 15:33
Ik hoop dat het record niet verbroken gaat worden   ( 303)
Erik (Veendam) -- 25-06-2026 14:59
Re: Ik hoop dat het record niet verbroken gaat worden   ( 104)
maarten (lisse) -- 25-06-2026 15:17
Dit is juist precies volgens verwachting   ( 203)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 25-06-2026 15:17
Hier tot nu toe iets koeler dan verwacht.   ( 92)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 25-06-2026 15:41