Lijkt mij afschuwelijk om 40 plus mee te maken in Nederland. Overigens zelf in Death Valley keer 50 gr Celsius meegenaamd met een hele lage luchtvochtigheidsgraad. Heb vrijwel alleen maar in airco ruimtes gezeten. Langer dan paar minuutjes buiten vond ik ondraaglijk.
Hier vandaag warm genoeg. 25 gr Celsius en een windje is acceptabel
Quote selectie