Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re: Wat ik me afvraag: temperaturen lijken in het noorden door de NO-w
Bericht van: maarten (lisse) , 25-06-2026 14:31
Goede vraag! Volgens mij is hetere lucht opkomst.
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Wat ik me afvraag: temperaturen lijken in het noorden door de NO-wind
(
1341)
Dex (Duivendrecht) -- 25-06-2026 14:29
Re: Wat ik me afvraag: temperaturen lijken in het noorden door de NO-w
(
682)
maarten (lisse) -- 25-06-2026 14:31
Warmte moet zich zetten, is mijn vuistregel altijd, maar het komt vaak
(
691)
Stefan (Winsum) -- 25-06-2026 14:35
Spannend of ook record haal. Gisteren max 39.3 nu 34.8
maarten (lisse) -- 25-06-2026 14:39
Dat klopt het is hier net 30° maar wel een verkoelende wind
(
389)
Riccardo Ricci (Nunspeet, Noordwest Veluwe) -- 25-06-2026 14:44
Hier ookcmaar dan windkracht 2. Temp max 34.8
maarten (lisse) -- 25-06-2026 14:53
Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn
(
339)
Bela (Bergen op Zoom) -- 25-06-2026 14:57
Re: Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn
(
74)
Ronald (Rosmalen) -- 25-06-2026 15:31
Re: Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn
(
65)
Bela (Bergen op Zoom) -- 25-06-2026 15:39
Re: Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn
(
36)
Ronald (Rosmalen) -- 25-06-2026 15:48
Re: Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn
(
54)
Ronald (Rosmalen) -- 25-06-2026 15:33
Ik hoop dat het record niet verbroken gaat worden
(
302)
Erik (Veendam) -- 25-06-2026 14:59
Re: Ik hoop dat het record niet verbroken gaat worden
(
104)
maarten (lisse) -- 25-06-2026 15:17
Re: Wat ik me afvraag: temperaturen lijken in het noorden door de NO-w
(
143)
Rutger (Meppel) -- 25-06-2026 15:16
Dit is juist precies volgens verwachting
(
203)
Emil (Groningen)
(
5m)
-- 25-06-2026 15:17
Hier tot nu toe iets koeler dan verwacht.
(
92)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 25-06-2026 15:41