Re: Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn

Bericht van: Ronald (Rosmalen) , 25-06-2026 15:31 

Hoe zie je dat voor morgen? zal die 40 graden niet te hoog gegrepen zijn? en welke factoren kunnen op zo'n kort termijn nog veranderen om het te laten stagneren. Ik zie hier vrijwel alleen maar kaarten van hoger en hoger. Maar ik lees niet veel kantekeningen, als die er zijn dan. 


Wat ik me afvraag: temperaturen lijken in het noorden door de NO-wind   ( 1341)
Dex (Duivendrecht) -- 25-06-2026 14:29
Dat klopt het is hier net 30° maar wel een verkoelende wind   ( 390)
Riccardo Ricci (Nunspeet, Noordwest Veluwe) -- 25-06-2026 14:44
  Hier ookcmaar dan windkracht 2. Temp max 34.8  
maarten (lisse) -- 25-06-2026 14:53
Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn   ( 340)
Bela (Bergen op Zoom) -- 25-06-2026 14:57
Re: Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn   ( 75)
Ronald (Rosmalen) -- 25-06-2026 15:31
Re: Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn   ( 65)
Bela (Bergen op Zoom) -- 25-06-2026 15:39
Re: Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn   ( 36)
Ronald (Rosmalen) -- 25-06-2026 15:48
Re: Koelere donderdag noorden zat in de pijplijn   ( 54)
Ronald (Rosmalen) -- 25-06-2026 15:33
Ik hoop dat het record niet verbroken gaat worden   ( 303)
Erik (Veendam) -- 25-06-2026 14:59
Re: Ik hoop dat het record niet verbroken gaat worden   ( 104)
maarten (lisse) -- 25-06-2026 15:17
Dit is juist precies volgens verwachting   ( 204)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 25-06-2026 15:17
Hier tot nu toe iets koeler dan verwacht.   ( 93)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 25-06-2026 15:41