Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Mooi zicht heb je erop!
ik hoop het Tact 25,3!
Bericht van: Stefan (Winsum) , 02-06-2026 13:24
Twee afbeeldingen:
Quote selectie
Bericht laatst bijgewerkt: 02-06-2026 13:25
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Warm in Groningen, timing onweer goed
(
1570)
Ronald (Groningen) -- 02-06-2026 12:25
Re: Warm in Groningen, timing onweer goed
(
328)
Robert(Vlaardingen) -- 02-06-2026 12:31
nu een stevige regenbui in Rozenburg
(
97)
Eric, Rotterdam -- 02-06-2026 13:16
Zware/matige regen in Den Haag
(
89)
Marcel (Den Haag) -- 02-06-2026 13:27
Het begint te activeren.
(
206)
Eric, Rotterdam -- 02-06-2026 13:32
Ben benieuwd hoor, Harmonie zit er actueel naast namelijk.
(
741)
Stefan (Wezep)
(
2m)
-- 02-06-2026 12:31
Dat is helaas al jaren aan de gang, valt helaas weinig mensen op.
Stefan (Winsum) -- 02-06-2026 13:26
Slappe hap
(
353)
Julian (Enschede)
(
56m)
-- 02-06-2026 12:37
Het wordt wel warm bij jou, volgens:
(
227)
Stefan (Winsum) -- 02-06-2026 13:28
Dus dit was het koufront al...
(
532)
Stan (Oss)
(
7m)
-- 02-06-2026 12:38
14 u boven Zeeland..
(
445)
Bela (Bergen op Zoom) -- 02-06-2026 12:43
18C in Ljuyksgestel
Marcel (Luyksgestel)
(
35m)
-- 02-06-2026 12:47
Mooie losse stortbui hier zojuist: 3,6 mm || Dagsom tot nu toe: 5,8 mm
Martijn(Stellendam) -- 02-06-2026 12:54
Dan is er nog wel kans op onweer
(
179)
Stan (Oss)
(
7m)
-- 02-06-2026 12:58
De vore lijkt alle beschikbare energie
(
201)
Guus (Drachten) -- 02-06-2026 13:10
Dat zou het warmtefront moeten zijn
(
427)
Tomas (Dilsen-Stokkem)
(
35m)
-- 02-06-2026 13:01
Re: Dat zou het warmtefront moeten zijn
(
102)
leviathanfd (Heerlen) -- 02-06-2026 13:32
Re: Dat zou het warmtefront moeten zijn
(
64)
Tomas (Dilsen-Stokkem)
(
35m)
-- 02-06-2026 14:00
Re: Dat zou het warmtefront moeten zijn
(
38)
leviathanfd (Heerlen) -- 02-06-2026 15:17
Re: Dat zou het warmtefront moeten zijn
(
19)
Tomas (Dilsen-Stokkem)
(
35m)
-- 02-06-2026 17:52
Eindstand na eerste buienlijn: 9,1 mm (NetAtmo).
Tom (Bennekom-W)
(
15m)
-- 02-06-2026 12:58
Warm veel vocht PW van 30mm en Tact 24,5!!
Stefan (Winsum) -- 02-06-2026 13:11
Eerste ronde aanstaande? Mooie buienluchten
(
254)
Harro (Winsum Gn) -- 02-06-2026 13:20
Mooi zicht heb je erop!
ik hoop het Tact 25,3!
(
128)
Stefan (Winsum) -- 02-06-2026 13:24
Diepe dreunen.
(
184)
Harro (Winsum Gn) -- 02-06-2026 13:28
Dik 24 graden was hier niet genoeg
(
238)
Jelle (Hijum, Friesland) -- 02-06-2026 13:31
Tact: 25.4°C Lijkt westelijk te passeren.
(
173)
Harro (Winsum Gn) -- 02-06-2026 13:36
Ah dat verklaard em weer eens....
(
113)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 02-06-2026 13:43
Re: Hier ook maar een paar druppels tot nu toe.
Jeffrey (Leeuwarden) -- 02-06-2026 14:00
Mooi stevig buitje maar verder niet veel bijzonders (geen onweer)
(
81)
Marcel (Groningen) -- 02-06-2026 14:14