Mooi zicht heb je erop!👌🏻 ik hoop het Tact 25,3!

Bericht van: Stefan (Winsum) , 02-06-2026 13:24 

Twee afbeeldingen: 

Bericht laatst bijgewerkt: 02-06-2026 13:25

Warm in Groningen, timing onweer goed   ( 1570)
Ronald (Groningen) -- 02-06-2026 12:25
Re: Warm in Groningen, timing onweer goed   ( 328)
Robert(Vlaardingen) -- 02-06-2026 12:31
nu een stevige regenbui in Rozenburg   ( 97)
Eric, Rotterdam -- 02-06-2026 13:16
Zware/matige regen in Den Haag   ( 89)
Marcel (Den Haag) -- 02-06-2026 13:27
Het begint te activeren.   ( 206)
Eric, Rotterdam -- 02-06-2026 13:32
Ben benieuwd hoor, Harmonie zit er actueel naast namelijk.   ( 741)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 02-06-2026 12:31
Slappe hap   ( 353)
Julian (Enschede) ( 56m) -- 02-06-2026 12:37
Het wordt wel warm bij jou, volgens:   ( 227)
Stefan (Winsum) -- 02-06-2026 13:28
Dus dit was het koufront al...   ( 532)
Stan (Oss) ( 7m) -- 02-06-2026 12:38
14 u boven Zeeland..   ( 445)
Bela (Bergen op Zoom) -- 02-06-2026 12:43
  18C in Ljuyksgestel  
Marcel (Luyksgestel) ( 35m) -- 02-06-2026 12:47
Dan is er nog wel kans op onweer   ( 179)
Stan (Oss) ( 7m) -- 02-06-2026 12:58
De vore lijkt alle beschikbare energie   ( 201)
Guus (Drachten) -- 02-06-2026 13:10
Dat zou het warmtefront moeten zijn   ( 427)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 02-06-2026 13:01
Re: Dat zou het warmtefront moeten zijn   ( 102)
leviathanfd (Heerlen) -- 02-06-2026 13:32
Re: Dat zou het warmtefront moeten zijn   ( 64)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 02-06-2026 14:00
Re: Dat zou het warmtefront moeten zijn   ( 38)
leviathanfd (Heerlen) -- 02-06-2026 15:17
Re: Dat zou het warmtefront moeten zijn   ( 19)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 02-06-2026 17:52
  Eindstand na eerste buienlijn: 9,1 mm (NetAtmo).  
Tom (Bennekom-W) ( 15m) -- 02-06-2026 12:58
  Warm veel vocht PW van 30mm en Tact 24,5!!  
Stefan (Winsum) -- 02-06-2026 13:11
Eerste ronde aanstaande? Mooie buienluchten   ( 254)
Harro (Winsum Gn) -- 02-06-2026 13:20
Mooi zicht heb je erop!👌🏻 ik hoop het Tact 25,3!   ( 128)
Stefan (Winsum) -- 02-06-2026 13:24
Diepe dreunen.   ( 184)
Harro (Winsum Gn) -- 02-06-2026 13:28
Dik 24 graden was hier niet genoeg   ( 238)
Jelle (Hijum, Friesland) -- 02-06-2026 13:31
Tact: 25.4°C Lijkt westelijk te passeren.   ( 173)
Harro (Winsum Gn) -- 02-06-2026 13:36
Ah dat verklaard em weer eens....   ( 113)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 02-06-2026 13:43
  Re: Hier ook maar een paar druppels tot nu toe.  
Jeffrey (Leeuwarden) -- 02-06-2026 14:00
Mooi stevig buitje maar verder niet veel bijzonders (geen onweer)   ( 81)
Marcel (Groningen) -- 02-06-2026 14:14