Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Dat is het meest optimistische scenario, letterlijk laatste zin
Bericht van: SanderK (Havelterberg) , 06-05-2026 11:37
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Een wat genuanceerder artikel over de nieuwe klimaatscenarios
(
1630)
Hans (Halle-Zoersel) -- 06-05-2026 09:13
Zeker interessant artikel
(
498)
Ramon (Fortuna) -- 06-05-2026 09:30
Re: Zeker interessant artikel
(
415)
Miguel (Varsenare)
(
15m)
-- 06-05-2026 09:56
Re: Zeker interessant artikel
(
322)
Willem (Varsenare) -- 06-05-2026 10:16
Re: Zeker interessant artikel
(
271)
Cees-Rotterdam -- 06-05-2026 10:35
Zo op het eerste gezicht zou ik zeggen
(
417)
Stef (Doetinchem) -- 06-05-2026 10:17
Re: Zo op het eerste gezicht zou ik zeggen
(
279)
Han (Zoetermeer)
(
-4m)
-- 06-05-2026 10:32
Het lijkt mij ook heel onstuimig, grotere Delta T alhier!
Stefan (Winsum) -- 06-05-2026 10:34
Re: Zo op het eerste gezicht zou ik zeggen
(
439)
Rutger (Meppel) -- 06-05-2026 10:56
Re: Zeker interessant artikel
(
228)
Jan (Workum, FRL) -- 06-05-2026 11:00
Re: Zeker interessant artikel
(
169)
Miguel (Varsenare)
(
15m)
-- 06-05-2026 12:06
Re: Zeker interessant artikel
(
210)
Jan (Workum, FRL) -- 06-05-2026 11:03
Re: Een wat genuanceerder artikel over de nieuwe klimaatscenarios
(
521)
Rutger (Meppel) -- 06-05-2026 09:41
Re: Een wat genuanceerder artikel over de nieuwe klimaatscenarios
(
341)
Miguel (Varsenare)
(
15m)
-- 06-05-2026 09:48
Re: Een wat genuanceerder artikel over de nieuwe klimaatscenarios
(
299)
Han (Zoetermeer)
(
-4m)
-- 06-05-2026 10:07
Ach, ach - wat een negatieve houding
(
267)
Hans (Halle-Zoersel) -- 06-05-2026 11:51
Re: Ach, ach - wat een negatieve houding
(
62)
Rutger (Meppel) -- 07-05-2026 07:15
Re: Ach, ach - wat een negatieve houding
(
56)
Hans (Halle-Zoersel) -- 07-05-2026 10:55
Re: Ach, ach - wat een negatieve houding
(
52)
Rutger (Meppel) -- 07-05-2026 13:41
Re: Ach, ach - wat een negatieve houding
(
51)
Hans (Halle-Zoersel) -- 07-05-2026 16:20
Re: Ach, ach - wat een negatieve houding
(
46)
Rutger (Meppel) -- 07-05-2026 18:02
1,7 halen? We zitten op 1,44 laatste el Nino op 1,78 uit het hoofd dit
(
399)
Stefan (Winsum) -- 06-05-2026 10:16
Re: 1,7 halen? We zitten op 1,44 laatste el Nino op 1,78 uit het hoofd
(
280)
Han (Zoetermeer)
(
-4m)
-- 06-05-2026 10:48
Dat is het meest optimistische scenario, letterlijk laatste zin
SanderK (Havelterberg) -- 06-05-2026 11:37
Re: Dat is het meest optimistische scenario, letterlijk laatste zin
(
192)
Miguel (Varsenare)
(
15m)
-- 06-05-2026 12:04
3,0 wordt al lastig. Laat staan 1,7 tot 2,0.
Stan (Oss)
(
7m)
-- 06-05-2026 17:36
Re: 3,0 wordt al lastig. Laat staan 1,7 tot 2,0.
(
101)
Miguel (Varsenare)
(
15m)
-- 06-05-2026 18:00
En Zuid-Aziƫ en Afrika krijgen de komende decennia een economische
(
106)
Stan (Oss)
(
7m)
-- 06-05-2026 18:12
Exact Stan dat denk ik ook
3,0 rond 2055/2060 moet lukken, we doen
(
76)
Stefan (Winsum) -- 06-05-2026 19:06
Mondiale olie - en gasproductie nemen alleen maar toe
(
272)
Andre (Hengelo(O)) -- 06-05-2026 14:47
Exact nog een hele lange weg te gaan!
(
154)
Stefan (Winsum) -- 06-05-2026 16:08