3,0 wordt al lastig. Laat staan 1,7 tot 2,0.

Bericht van: Stan (Oss) , 06-05-2026 17:36 


Een wat genuanceerder artikel over de nieuwe klimaatscenarios   ( 1629)
Hans (Halle-Zoersel) -- 06-05-2026 09:13
Zeker interessant artikel   ( 498)
Ramon (Fortuna) -- 06-05-2026 09:30
Re: Zeker interessant artikel   ( 415)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 06-05-2026 09:56
Re: Zeker interessant artikel   ( 322)
Willem (Varsenare) -- 06-05-2026 10:16
Re: Zeker interessant artikel   ( 270)
Cees-Rotterdam -- 06-05-2026 10:35
Zo op het eerste gezicht zou ik zeggen   ( 416)
Stef (Doetinchem) -- 06-05-2026 10:17
Re: Zo op het eerste gezicht zou ik zeggen   ( 278)
Han (Zoetermeer) ( -4m) -- 06-05-2026 10:32
Re: Zo op het eerste gezicht zou ik zeggen   ( 439)
Rutger (Meppel) -- 06-05-2026 10:56
Re: Zeker interessant artikel   ( 228)
Jan (Workum, FRL) -- 06-05-2026 11:00
Re: Zeker interessant artikel   ( 169)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 06-05-2026 12:06
Re: Zeker interessant artikel   ( 209)
Jan (Workum, FRL) -- 06-05-2026 11:03
Re: Een wat genuanceerder artikel over de nieuwe klimaatscenarios   ( 521)
Rutger (Meppel) -- 06-05-2026 09:41
Re: Een wat genuanceerder artikel over de nieuwe klimaatscenarios   ( 340)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 06-05-2026 09:48
Re: Een wat genuanceerder artikel over de nieuwe klimaatscenarios   ( 299)
Han (Zoetermeer) ( -4m) -- 06-05-2026 10:07
Ach, ach - wat een negatieve houding   ( 267)
Hans (Halle-Zoersel) -- 06-05-2026 11:51
Re: Ach, ach - wat een negatieve houding   ( 62)
Rutger (Meppel) -- 07-05-2026 07:15
Re: Ach, ach - wat een negatieve houding   ( 56)
Hans (Halle-Zoersel) -- 07-05-2026 10:55
Re: Ach, ach - wat een negatieve houding   ( 52)
Rutger (Meppel) -- 07-05-2026 13:41
Re: Ach, ach - wat een negatieve houding   ( 50)
Hans (Halle-Zoersel) -- 07-05-2026 16:20
Re: Ach, ach - wat een negatieve houding   ( 46)
Rutger (Meppel) -- 07-05-2026 18:02
Re: 1,7 halen? We zitten op 1,44 laatste el Nino op 1,78 uit het hoofd   ( 280)
Han (Zoetermeer) ( -4m) -- 06-05-2026 10:48
  Dat is het meest optimistische scenario, letterlijk laatste zin  
SanderK (Havelterberg) -- 06-05-2026 11:37
Re: Dat is het meest optimistische scenario, letterlijk laatste zin   ( 191)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 06-05-2026 12:04
  3,0 wordt al lastig. Laat staan 1,7 tot 2,0.  
Stan (Oss) ( 7m) -- 06-05-2026 17:36
Re: 3,0 wordt al lastig. Laat staan 1,7 tot 2,0.   ( 100)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 06-05-2026 18:00
En Zuid-AziĆ« en Afrika krijgen de komende decennia een economische   ( 106)
Stan (Oss) ( 7m) -- 06-05-2026 18:12
Exact Stan dat denk ik ook 🙂 3,0 rond 2055/2060 moet lukken, we doen   ( 76)
Stefan (Winsum) -- 06-05-2026 19:06
Mondiale olie - en gasproductie nemen alleen maar toe   ( 272)
Andre (Hengelo(O)) -- 06-05-2026 14:47
Exact nog een hele lange weg te gaan!   ( 153)
Stefan (Winsum) -- 06-05-2026 16:08