k hoop de ironie men ook niet ontgaat dat dit rapport van Bezos afkomt.
Klopt helemaal ja....
Ik vraag me wel eens af of hij met zijn bedrijf en bedrijfsvoering niet een grotere impact kan maken dan het nu via de winst van zijn bedrijf in een stichting te stoppen. Zal wel deel van ego zijn?
Quote selectie