Rijstteelt zorgt voor hoge methaanuitstoot, 20% van de totale antropogene uitstoot, meen ik.
Het gaat er uiteindelijk om dat we geen extra broeikasgassen toevoegen of minder uitstoten en rijst hiervoor kan dienen als vervanger?