Re: bevolking stijgend tot 10.4 miljard 2080

Bericht van: Arie (Culemborg) , 26-10-2022 13:12 

Voorlopig nog stijgend, naar 10.4 mijard in 2080 volgens de verwachtingen, dus ruim 2 mijard meer dan nu.

https://nos.nl/artikel/2436212-vn-dit-jaar-8-miljard-mensen-op-aarde-maar-groei-vlakt-af

www.meteo24-culemborg.nl

Klimaatrapport: Max. 2x keer per week vlees om het klimaat te redden   ( 1219)
sebastiaan (bussum) -- 26-10-2022 09:55
Het rapport   ( 659)
sebastiaan (bussum) -- 26-10-2022 09:55
Werkt nooit.   ( 688)
Jorge (Middelburg) -- 26-10-2022 10:05
Re: Overbevolking   ( 701)
Bart (Oostakker) ( 10m) -- 26-10-2022 10:14
Overbevolking is echt al op z'n retour.   ( 1005)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 26-10-2022 10:18
Re: Overbevolking is echt al op z'n retour.   ( 992)
Justin (noordeloos) ( -2m) -- 26-10-2022 10:30
Re: Overbevolking is echt al op z'n retour.   ( 639)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 26-10-2022 11:07
Grafiek toont een toename (!!) tot 2090   ( 486)
Nick (Boutersem) ( 66m) -- 26-10-2022 11:52
Ook, maar niet primair   ( 590)
Jan (Workum, FRL) -- 26-10-2022 10:25
Niet ook, kijk naar Jelmers bijdrage.   ( 370)
Theo (Buren Ameland) -- 26-10-2022 11:46
Wij hebben geen natuurlijke vijanden   ( 324)
Jan (Workum, FRL) -- 26-10-2022 12:19
De bevolkingstoename is tot 2090 niet op retour...   ( 307)
Nick (Boutersem) ( 66m) -- 26-10-2022 12:33
Re: bevolking stijgend tot 10.4 miljard 2080   ( 231)
Arie (Culemborg) -- 26-10-2022 13:12
Rijkdom   ( 571)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 26-10-2022 10:30
Re: Rijkdom   ( 433)
Rutger (Meppel) -- 26-10-2022 10:41
k hoop de ironie men ook niet ontgaat dat dit rapport van Bezos afkomt   ( 425)
Gerben (Epe) ( 15m) -- 26-10-2022 10:51
Re: Rijkdom   ( 416)
Bart (Oostakker) ( 10m) -- 26-10-2022 10:50
Re: Rijkdom   ( 456)
Nathan (ZO Azie/Oceanie) ( 1m) -- 26-10-2022 11:08
"Ik wil de wereld wel redden maar zelf mag ik er geen last van hebben"   ( 449)
Danny (Veliko Tarnovo, Bulgarije) ( 622m) -- 26-10-2022 11:02
Re: "Ik wil de wereld wel redden maar zelf mag ik er geen last van heb   ( 311)
Jurgen (Erwetegem-Vlaamse Ardennen) ( 100m) -- 26-10-2022 11:29
Re: "Ik wil de wereld wel redden maar zelf mag ik er geen last van heb   ( 315)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 26-10-2022 11:43
Re: Overbevolking   ( 298)
VdeV(Heerenveen) -- 26-10-2022 11:36
Overconsumptie niet overbevolking   ( 289)
Theo (Buren Ameland) -- 26-10-2022 11:55
Re: Overconsumptie niet overbevolking   ( 245)
Nick (Boutersem) ( 66m) -- 26-10-2022 14:21
Overbevolking, alleen nog groei in Afrika, zie bijdrage Jelmer   ( 266)
Theo (Buren Ameland) -- 26-10-2022 11:47
Jij hebt Jelmer verkeerd gelezen...   ( 205)
Nick (Boutersem) ( 66m) -- 26-10-2022 14:42
Re: Klimaatrapport: Max. 2x keer per week vlees om het klimaat te redd   ( 449)
Gerben (Epe) ( 15m) -- 26-10-2022 10:27
  Geen vlees kan prima en = veel beter  
Theo (Buren Ameland) -- 26-10-2022 11:56
Tijd voor een vleescalculator   ( 354)
Danny (Veliko Tarnovo, Bulgarije) ( 622m) -- 26-10-2022 11:18
Er zijn natuurlijk CO2-calculators.   ( 327)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 26-10-2022 11:41
Dit soort titels zijn zo onzinnig   ( 364)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 26-10-2022 11:52
Re: Dit soort titels zijn zo onzinnig   ( 344)
Theo (Buren Ameland) -- 26-10-2022 11:58
Consuminderen is niet eens nodig...   ( 332)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 26-10-2022 12:04
  Eens. Dit is een titel voor de aandacht  
Eric, Rotterdam -- 26-10-2022 13:05
Jammer dat zulke rapporten nooit de ellende van de wapenindustrie wil   ( 313)
Willem (Groningen) -- 26-10-2022 12:13
In Bulgarije, Oekraïne etc. schrijven ze ook met Cyrillisch.   ( 201)
Erik (Hulsberg) ( 120m) -- 26-10-2022 14:54
Re: In Bulgarije, Oekraïne etc. schrijven ze ook met Cyrillisch.   ( 193)
peter (utrecht) -- 26-10-2022 15:19
Ook minder rijst eten?   ( 289)
Walter (Ridderkerk, NL) -- 26-10-2022 12:46
Re: Ook minder rijst eten?   ( 335)
Rutger (Meppel) -- 26-10-2022 13:16
In hoeverre is dat circulair   ( 262)
Jan (Workum, FRL) -- 26-10-2022 13:18