Re: "Ik wil de wereld wel redden maar zelf mag ik er geen last van heb
Bericht van: Jurgen (Erwetegem-Vlaamse Ardennen)
, 26-10-2022 11:29
X10. Hopeloos dus voor de volledige aardbol. Want "met de juiste inrichtingen" gaat nooit lukken. Verschillende belangengroepen, en dat zal zo blijven tot het einde van onze bol.
Het lukt op lokaal niveau nog niet om onze wegen deftig in te richten.